torsdag 13. desember 2007

AICHA -"oversatt"

AICHA

som om jeg ikke eksisterer
hun passerte forbi meg
uten et blikk
jeg sa Aicha alt er for deg

her er perler og smykker
du skal få gull rundt halsen din
frukt, godt moden med smak av honning
du skal få livet mitt hvis du elsker meg

jeg går hvor din pust fører oss
til land med elfenben
jeg visker bort dine tårer og dine sorger
ingenting er for flott for en som er så pen

aicha, aicha hør på meg
aicha, aicha ikke gå fra meg
aicha, aicha se på meg
aicha, aicha svar tilbake til meg

jeg skal si deg et dikt
jeg skal spille himmelsk musikk for deg
jeg tar solstrålene til deg
for å klarne dine dronningaktige øyne

ref.

hun sa til meg: pass på skatten din
jeg er verdt mere enn alt det der
stengsel er stengsel, selv om de er laget av gull
jeg vil ha de samme rettighetene som deg
jeg vil ha respekt hver dag
jeg vil bare ha kjærlighet

som om jeg ikke eksisterer
hun passerte forbi meg

uten et blikk
jeg sa Aicha alt er for deg

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden